De Kanselarij van de eerste minister en federaal minister van Volksgezondheid Maggie De Block lanceerden begin februari de campagne ‘Slaap- en kalmeermiddelen, denk eerst aan andere oplossingen’. Bedoeling is om zorgverleners en patiënten beter bewust te maken van de risico’s van slaap- en kalmeermiddelen en om gezondere alternatieven onder de aandacht te brengen. Met meer dan 1,25 miljoen doses die elke dag worden afgeleverd is België een kampioen in het gebruik van slaap- en kalmeermiddelen.
De campagne werd bedacht en uitgewerkt door communicatiebureau Hungry Minds, met affiches, brochures, een senseibliseringsspot en advertenties en berichtgeving via (gespecialiseerde) media. Er werd ook een platform gecreëerd voor artsen en apothers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]