Telenet en TBWA gaan voor ongegeneerd kijkplezier

Crea / News

telenetGeen tv tijdens het eten! Ongetwijfeld de bekendste don’t uit het lineaire televisietijdperk. En met de nieuwe manieren van tv-kijken, zijn er enkel nieuwe taboes bijgekomen. Volgens TBWA hoog tijd om deze allemaal van ons af te schudden en te genieten van ongegeneerd kijkplezier met Play van Telenet.Play Telenet TBWA
Samsonseks was het woord van het jaar… in 2016! Dus komaan, welke ouders doen het niet? Of je huishouden even ontlopen door op ’t wc een filmpje te checken… ongepast? Misschien, maar wel plezant! En laten we nu eens heel eerlijk zijn: wie heeft zich al eens ziek gemeld om een serie verder uit te kijken? Bij TBWA hebben ze er zelfs een term voor bedacht: seriekoorts.

Telenet en TBWA willen met hun laatste Play-campagne die op radio, social en online loopt, alle taboes rond tv-kijken bespreekbaar maken. Op social stuurden ze hiervoor zelfs Pedro Elias op pad. Hij polst op de Vlaamse markten hoe goed de modale man of vrouw al mee is met alle nieuwe manieren van tv-kijken. To be continued zoals ze zeggen, want het lijstje met ongegeneerd kijkplezier is nog lang niet afgerond!

Credits
Brand: Telenet Play
Agency: TBWA
Creative Director: Jan Macken
Planning: Karen De Weerdt, Katrien De Craecker
Copywriter: Régine Smetz, Chiara De Decker
Art Director: Geert Feytons
Account: Jonas Moors, Elke Piron
Fotograaf: Tom Hull
Artbuyer: Elly Laureys
Fotoproductie: Initials LA
Radio Director: Raf Debraekeleer
Radio Producer: Veerle Van Melkebeke
Design: Olivier Verbeke
Digital Design: Federico Colella
Regisseur Vox pops: Toon Vandenbranden
TV producer Vox pops: Lore Desmet
Post-producer Vox pops: Geneviève Paindaveine
Monteur Vox pops: Tom Syryn
TV producer pre-rolls: Geneviève Paindaveine
Monteur pre-rolls: Xavier Pouleur
Producer Banners: Stijn Punie
Banner development: Kristof Massoels, Tim Kaelen
Studio: Caroline Stiernet
Mediabureau: PHD (Taylor Mulakilwa)
Client: Isabelle Maselis, Marilyn Debisschop, Nathalie Rahbani