11.11.11 en Wunderman Thompson verliezen geen enkele oorlog uit het oog.

Op woensdag 27 juli prijkte op de achterkant van De Standaard een paginagrote oogtest. Geen reclame voor een bekend brillenmerk, maar de inzending van 11.11.11 en Wunderman Thompson voor De Standaard Solidariteitsprijs. Er woeden wereldwijd namelijk veel conflicten, maar ze krijgen niet allemaal de aandacht die ze verdienen. Terwijl élk mensenleven telt. Dat kaarten 11.11.11 en Wunderman Thompson aan met deze confronterende print.
In het groot lezen we ‘Oekraïne’, de oorlog die zich dichtbij afspeelt en in België op de voet gevolgd wordt. Daarna, steeds kleiner: conflictgebieden die, naarmate de afstand toeneemt, steeds meer aan ons oog ontsnappen.
CREDITS:
- Client: 11.11.11
- Contact: Tama d’Haen, Katrien Heughebaert
- Agency: Wunderman Thompson
- Creative Directors: Arjen Tarras, Kasper Janssens
- Executive Creative Director: Kristof Snels
- Creation: Noa Luiten, Tomas Van Loon
- Design: Aldjia Bessalah
- DTP: Theo Hagtingius
- Design director: Fred Lateur
- Strategy: Eke Jelluma
- Account Team: Valérie Rosiers
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]