Op woensdag 27 juli prijkte op de achterkant van De Standaard een paginagrote oogtest. Geen reclame voor een bekend brillenmerk, maar de inzending van 11.11.11 en Wunderman Thompson voor De Standaard Solidariteitsprijs. Er woeden wereldwijd namelijk veel conflicten, maar ze krijgen niet allemaal de aandacht die ze verdienen. Terwijl élk mensenleven telt. Dat kaarten 11.11.11 en Wunderman Thompson aan met deze confronterende print.
In het groot lezen we ‘Oekraïne’, de oorlog die zich dichtbij afspeelt en in België op de voet gevolgd wordt. Daarna, steeds kleiner: conflictgebieden die, naarmate de afstand toeneemt, steeds meer aan ons oog ontsnappen.
CREDITS:
- Client: 11.11.11
- Contact: Tama d’Haen, Katrien Heughebaert
- Agency: Wunderman Thompson
- Creative Directors: Arjen Tarras, Kasper Janssens
- Executive Creative Director: Kristof Snels
- Creation: Noa Luiten, Tomas Van Loon
- Design: Aldjia Bessalah
- DTP: Theo Hagtingius
- Design director: Fred Lateur
- Strategy: Eke Jelluma
- Account Team: Valérie Rosiers
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]