Hoe zal het web er dit jaar uitzien? Hoe zullen we denken over webdesign in 2018? Voor welke nieuwe mogelijkheden of beperkingen zullen we komen te staan? Met die vragen ging Vanksen begin dit jaar aan de slag in haar nieuwste UX & Webdesign Trends 2018 studie. Vanuit een technisch en kritisch perspectief analyseerden de teams, UX en SEO, elk op basis van hun respectieve expertise de belangrijkste trends die voor dit jaar werden verwacht.
De nieuwe studie verzamelt 11 trends, gaande van cinemagraph, masta typo, serf en NLF tot split screen en full screen search. En wat blijkt? Dit jaar zal het nieut om techniek draaien, zoals we de laatste tijd zagen met de opkomst van movie en video, maar zullen eerder designelementen terugkomen. De split screen (2015) en de cinemagrap (2013) zijn daar goede voorbeelden van. De andere trends kan u in het Frans lezen in de volledige studie via de website van Vanksen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]