Head Office versterkt social team

News / People

Head Office social TeamMet de aanstelling van drie nieuwe leden staat het social media team van Head Office naar eigen zeggen sterker dan ooit. Tegenwoordig gebruikt 89% van alle b2c-marketeers social media als belangrijkste manier om content te verspreiden volgens het ‘2018 Benchmark, Budget en Trends’ onderzoek van het Content Marketing Institute. Dit toont aan dat social media over de jaren heen is uitgegroeid tot iets wat volle aandacht vereist van ons als marketeers. Om de snelle evolutie in social media bij te kunnen benen, is een investering vereist. Daarom heeft Head Office drie nieuwe gezichten verwelkomd in het social media team. De nieuwe HO-fficers zijn Tom Cole als content creator, Diana Fu als community manager Abigail Singo-Magou als media buyer & conversation Manager.

Met zijn jarenlange ervaring bij agencies als BBDO, TBWA, Duval Guillaume en recentelijk bij Brussels Airlines kan Tom Cole een grote creatieve kracht en kennis op (de kicker-) tafel leggen.
Diana Fu heeft hiervoor onder andere gewerkt voor Maasmechelen Village en laat haar sterke kwaliteiten (en grote glimlach) zien als social manager. Ze werkt toegewijd op A.S.Adventure. Abigail Singo-Magou tot slot heeft haar ervaring in social advertising opgedaan bij Blue2Purple en later bij Vente-Exclusive. Naast het conversation management zal ze zich voornamelijk focussen op de resultaten van onze social media klanten. Het team staat onder leiding van Jelan Vandevenne, head of social.  “Met Tom, Diana en Abi aan boord kunnen we absoluut onze social media naar het volgende niveau tillen en brengen we merken en hun klanten nog dichter bij elkaar," zegt Jelan Vandevenne. "Ik ben blij dat het team is gegroeid en kijk al uit naar wat we kunnen opbouwen in de toekomst. Ik ben er zeker van dat we onze klanten nu nog sneller en beter, nog effectiever en creatiever van dienst kunnen zijn dan we tot nu al deden.”