Het Izegemse bureau Artex bedacht voor Liberale Mutualiteit (LM) een campagne gericht op de zonen of dochters in de leeftijd van 18 tot 25 jaar, waarvan de ouders lid zijn bij de Liberale Mutualiteit. De doelgroep zit in hun 'zotste jaren'…
Wie nog studeert, is via de ouders automatisch aangesloten bij de mutualiteit. Maar wie een eigen inkomen heeft of 25 wordt is verplicht om onder zijn eigen naam aan te sluiten. Om jongeren hiervan bewust te maken stuurde LM een postale mailing. Onder vensteromslag zit een gepersonaliseerde brief (afhankelijk van je leeftijd krijg je een andere brief) waarin ze een persoonlijke code vinden, en als ze die code invullen op de website “generationlm.be” én er hun gegevens achterlaten maken ze kans op een leuke prijs! Ook hun ouders werden geïnformeerd via campagne via mail en/of brief.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]