Artex beleeft zotste jaren

Crea / News

Generation LM logo zonder beHet Izegemse bureau Artex bedacht voor Liberale Mutualiteit (LM)  een campagne gericht op de zonen of dochters in de leeftijd van 18 tot 25 jaar, waarvan de ouders lid zijn bij de Liberale Mutualiteit. De doelgroep zit in hun 'zotste jaren'…www.generationlm.be_
Wie nog studeert, is via de ouders automatisch aangesloten bij de mutualiteit. Maar wie een eigen inkomen heeft of 25 wordt is verplicht om onder zijn eigen naam aan te sluiten. Om jongeren hiervan bewust te maken stuurde LM een postale mailing. Onder vensteromslag zit een gepersonaliseerde brief (afhankelijk van je leeftijd krijg je een andere brief) waarin ze een persoonlijke code vinden, en als ze die code invullen op de website “generationlm.be” én er hun gegevens achterlaten maken ze kans op een leuke prijs! Ook hun ouders werden geïnformeerd via campagne via mail en/of brief.generationlm brief