Londense D&AD Awards: 13 kansen voor België

De shortlists van de D&AD Awards zijn volledig. Veelvuldig kanshebber is The Breakaway van BBDO voor Decathlon. De campagne maakt kans in maar liefst vier categorieën: Media/Collaboration, Gaming/Experiential, Digital/Use of XR en PR/Entertainment.
Hamlet is met twee van zijn producties en regisseurs geshortlist voor Best Direction (Direction/Film en Direction/Music Video’s): Angelo Cerisara voor StuBru Missed you Stranger (waarvoor hij trouwens ook geshortlist is voor beste regisseur op de CBA) en Henry Scholfield voor de regie van de clip Fils de Joie van Stromae. Beide producties van Hamlet voor Belgische klanten, gedraaid in België.
Andere kanshebbes zijn ReStory van Happiness voor Canon (PR/Reactive Response) en van hetzelfde bureau Reduce The Ride voor D’Ieteren (Creative Transformation/Services), Bad News Good News van Mutant voor N.E.W.S. Records (Graphic Design/Records), The Playlist Song van Mortierbrigade voor Capitane Records (Radio & Audio/Commercials Over 30 Seconds), The Hidden Job Offer van At-thetable voor DPG Media (Direct/Digital) en Mercedes and The Wind van Publicis voor Mercedes-Benz (Sound Design & Use of Music/Adapted Music).
De Londense Design and Art Direction (D&AD) Awards zijn vaak een eerste graadmeter is voor Cannes-winnaars. Benieuwd wat dat nog gaat geven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]