Cannes Lions schenkt 323.280 euro aan de NGO achter de Palau Pledge, winnaar van de Grand Prix voor Duurzame Ontwikkeling. De campagne, die door de voorzitter van de SDG Lion Jury, Mark Tutssel, executive chairman en global chief creative officer van Leo Burnett Worldwide, werd beschreven als "het bewijs dat de echte winnaar in deze categorie de mensheid is", gaf de kinderen van Palau een milieugarantie via het paspoort van elke bezoeker. Sinds de lancering in december 2017 hebben meer dan 150.000 mensen de belofte ondertekend.
https://youtu.be/SSHfYRTobkI
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]