Cannes Lions geeft geld aan Palau Pledge

Cannes Lions schenkt 323.280 euro aan de NGO achter de Palau Pledge, winnaar van de Grand Prix voor Duurzame Ontwikkeling. De campagne, die door de voorzitter van de SDG Lion Jury, Mark Tutssel, executive chairman en global chief creative officer van Leo Burnett Worldwide, werd beschreven als "het bewijs dat de echte winnaar in deze categorie de mensheid is", gaf de kinderen van Palau een milieugarantie via het paspoort van elke bezoeker. Sinds de lancering in december 2017 hebben meer dan 150.000 mensen de belofte ondertekend.
https://youtu.be/SSHfYRTobkI
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]