Cannes Lions geeft geld aan Palau Pledge

Cannes Lions schenkt 323.280 euro aan de NGO achter de Palau Pledge, winnaar van de Grand Prix voor Duurzame Ontwikkeling. De campagne, die door de voorzitter van de SDG Lion Jury, Mark Tutssel, executive chairman en global chief creative officer van Leo Burnett Worldwide, werd beschreven als "het bewijs dat de echte winnaar in deze categorie de mensheid is", gaf de kinderen van Palau een milieugarantie via het paspoort van elke bezoeker. Sinds de lancering in december 2017 hebben meer dan 150.000 mensen de belofte ondertekend.
https://youtu.be/SSHfYRTobkI
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]