La Lorraine verleid door éclairs van Chez Claire

Chez Claire werd net geen jaar geleden gelanceerd. Het concept van Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde opende vorig jaar op twee weken tijd twee winkels in Antwerpen en Gent. Bij Chez Claire wordt de éclair, grootmoeders lievelingsgebakje, met veel liefde in verschillende variaties en met een grote luxestrik rond verkocht in knalroze en gouden luxe-boetieks, al waren het Louboutin-schoenen.
Veel tijd om te vieren heeft Claire echter niet, want ze mag haar direct klaarmaken voor een grote doorstart Chez Claire en La Lorraine Bakery Group bundelden hun krachten om samen verder te groeien. Chez Claire lanceerde met een kick-start met ellenlange wachtrijen en uitverkochte toonbanken tot gevolg. De luxe-éclairs waren het afgelopen jaar hét ultieme dessert op de evenementen van Levi’s, Intimissimi, Calzedonia, Telenet, Guess, Pandora, Mercedes, Alianz, Patrizia Pepe,...


Dries & Yuri (Jean van Cleemput)
Na de verkoop gaan Dries & Yuri zich verder richten op de marketingconsultancy die ze onder de naam De Jongens aanbieden aan bedrijven. Op dit moment werken ze al voor Toerisme Oostende, Jaguar - Land Rover, Srprs.me, Camptoo, Vacanceselect,… Met de opgebouwde ervaring uit hun eigen concepten Wasbar en Chez Claire willen ze voortaan ook retailers en spelers uit de hospitality-industrie helpen met customer experience, storytelling en branding.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]