O'Tacos laat van zich horen met de lancering van de allereerste Rap Box, met dank aan mortierbrigade. Met deze online beatmachine maakt de toonaangevende tacofabrikant zijn fans warm om hun eigen rapnummer te maken. Bijzonder is dat het muziekconcept gekoppeld is aan gepersonaliseerde aanbod van O'Tacos en de 40.000 mogelijke combinaties. Met dit initiatief stimuleert het merk zijn fans dus om hun creativiteit de vrije loop te laten. De winnaar krijgt 1 jaar gratis otacos, en zijn of haar lievelingstaco krijgt een maand lang een ereplekje op de menukaart van elke O'Tacos. Dit is voor O'Tacos de ideale manier om zijn positie in de stedelijke cultuur nog verder te versterken.
Je kan je eigen Rap maken tot 12 maart op www.o-tacos.be. mortierbrigade heeft het creatief concept bedacht en het design komt op zijn beurt van de Franse vestiging van O’Tacos.
CREDITS
Client: O’Tacos
Client contacts: Pieter Daems, Zakariya Ghodbane, Vincent Le Lièvre, Malika Fodil
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Geoffrey Masse & Nicolas Mouquet
Digital strategy: Laura De Knock
Producer: Anneleen Vande Voorde
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael, Tom Baetens
Digital Director : Pieter Nijs
Digital Project Manager : Jeroen De Bock, Shaina Vanderplancke
Lead Developer : Arnor D’Haenens
Design : O’Tacos
Music production and sound design: Audiotheque
Producer: Louise-Marie Kerkhove