Sinds kort kan men op meerdere drukbezochte locaties in het centrum van Antwerpen gratis gebruik maken van het internet. De stad is begonnen met de installatie van de 100 eerste toegangspunten (in totaal zijn er 500 gepland), waarmee gratis toegang kan worden verkregen tot het internet. Het beheer van de advertentieruimte is toevertrouwd aan Clear Channel, dat daarmee zijn commerciële aanbod in Antwerpen uitbreidt. Clear Channel heeft in Antwerpen nu al 75% van de 2 m²-panelen in beheer. Voortaan kan Clear Channel naast deze aanwezigheid op het stadsmeubilair prat gaan op een mobiele zichtbaarheid in de meest gebruikte voetgangerszones. Een unieke manier voor adverteerders om hun outdoorcampagnes te combineren met hun online-activiteiten en zo de relatie tussen merken en consumenten te versterken door de merkervaring te verlengen via de smartphone. De dienst is in de stad geïmplementeerd door Citymesh, een Brugse aanbieder van internettoegang. Coca-Cola is de eerste adverteerder die gebruik heeft gemaakt van de Wi-Fi-advertentieruimte in Antwerpen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]