Sinds kort kan men op meerdere drukbezochte locaties in het centrum van Antwerpen gratis gebruik maken van het internet. De stad is begonnen met de installatie van de 100 eerste toegangspunten (in totaal zijn er 500 gepland), waarmee gratis toegang kan worden verkregen tot het internet. Het beheer van de advertentieruimte is toevertrouwd aan Clear Channel, dat daarmee zijn commerciële aanbod in Antwerpen uitbreidt. Clear Channel heeft in Antwerpen nu al 75% van de 2 m²-panelen in beheer. Voortaan kan Clear Channel naast deze aanwezigheid op het stadsmeubilair prat gaan op een mobiele zichtbaarheid in de meest gebruikte voetgangerszones. Een unieke manier voor adverteerders om hun outdoorcampagnes te combineren met hun online-activiteiten en zo de relatie tussen merken en consumenten te versterken door de merkervaring te verlengen via de smartphone. De dienst is in de stad geïmplementeerd door Citymesh, een Brugse aanbieder van internettoegang. Coca-Cola is de eerste adverteerder die gebruik heeft gemaakt van de Wi-Fi-advertentieruimte in Antwerpen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]