2016: Het jaar van de kameleonsites

Digitaal bureau Wijs publiceert zoals ieder jaar een e-commercerapport. Dit jaar legt het bureau de focus op personalisatie en willen ze iedereen helpen om en kameleon te worden, want uiteindelijk is de kern van goede personalisatie je digitaal moeiteloos aanpassen aan je bezoeker en omgeving. ‘Wat is personalisatie?’, ‘Hoe pas je het toe in e-mailmarketing?’, ‘Wat met gepersonaliseerde content?’, en ‘Hoe personaliseer je door cross- en upsell?’ De thema’s worden geïllustreerd door concrete tips, en in de voorbeelden legt Wijs de nadruk op de retail- en e-commercesector, een domein waarin hun strategen, designers en marketeers intussen jaren ervaring opbouwden.
Meer weten? Het e-commercerapport van Wijs kan u hier lezen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]