Digitaal bureau Wijs publiceert zoals ieder jaar een e-commercerapport. Dit jaar legt het bureau de focus op personalisatie en willen ze iedereen helpen om en kameleon te worden, want uiteindelijk is de kern van goede personalisatie je digitaal moeiteloos aanpassen aan je bezoeker en omgeving. ‘Wat is personalisatie?’, ‘Hoe pas je het toe in e-mailmarketing?’, ‘Wat met gepersonaliseerde content?’, en ‘Hoe personaliseer je door cross- en upsell?’ De thema’s worden geïllustreerd door concrete tips, en in de voorbeelden legt Wijs de nadruk op de retail- en e-commercesector, een domein waarin hun strategen, designers en marketeers intussen jaren ervaring opbouwden.
Meer weten? Het e-commercerapport van Wijs kan u hier lezen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]