Na een competitie ontwikkelde 20Something de nieuwe campagne voor de Federatie Wallonië-Brussel, Wallonië en de COCOF. Het thema? Geweld onder jonge koppels. Met de slogan "Ne laisse personne décider en ton nom" willen ze jongeren doen beseffen dat geweld zin niet langer beperkt tot het fysieke aspect, maar dat ook morele en psychologische intimidatie er deel van uitmaakt. Aangezien jonge mensen zich niet aangesproken voelen door het onderwerp, gebruikte 20Something de visuele stijlen van andere reclames om hun aandacht te krijgen voor affichage en Facebook Ads. De campagne wordt aangevuld met een televisiespot, prerolls, radiospots en een website.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]