20Something start campagne tegen intimidatie

Na een competitie ontwikkelde 20Something de nieuwe campagne voor de Federatie Wallonië-Brussel, Wallonië en de COCOF. Het thema? Geweld onder jonge koppels. Met de slogan "Ne laisse personne décider en ton nom" willen ze jongeren doen beseffen dat geweld zin niet langer beperkt tot het fysieke aspect, maar dat ook morele en psychologische intimidatie er deel van uitmaakt. Aangezien jonge mensen zich niet aangesproken voelen door het onderwerp, gebruikte 20Something de visuele stijlen van andere reclames om hun aandacht te krijgen voor affichage en Facebook Ads. De campagne wordt aangevuld met een televisiespot, prerolls, radiospots en een website.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]