Na een competitie ontwikkelde 20Something de nieuwe campagne voor de Federatie Wallonië-Brussel, Wallonië en de COCOF. Het thema? Geweld onder jonge koppels. Met de slogan "Ne laisse personne décider en ton nom" willen ze jongeren doen beseffen dat geweld zin niet langer beperkt tot het fysieke aspect, maar dat ook morele en psychologische intimidatie er deel van uitmaakt. Aangezien jonge mensen zich niet aangesproken voelen door het onderwerp, gebruikte 20Something de visuele stijlen van andere reclames om hun aandacht te krijgen voor affichage en Facebook Ads. De campagne wordt aangevuld met een televisiespot, prerolls, radiospots en een website.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]