20Something start campagne tegen intimidatie
Na een competitie ontwikkelde 20Something de nieuwe campagne voor de Federatie Wallonië-Brussel, Wallonië en de COCOF. Het thema? Geweld onder jonge koppels. Met de slogan "Ne laisse personne décider en ton nom" willen ze jongeren doen beseffen dat geweld zin niet langer beperkt tot het fysieke aspect, maar dat ook morele en psychologische intimidatie er deel van uitmaakt. Aangezien jonge mensen zich niet aangesproken voelen door het onderwerp, gebruikte 20Something de visuele stijlen van andere reclames om hun aandacht te krijgen voor affichage en Facebook Ads. De campagne wordt aangevuld met een televisiespot, prerolls, radiospots en een website.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]