
Als locatie van #20Thougts werd Altar gekozen, een plek vlak bij de kantoren van Invisible Puppy en een voormalige kerk. Een goede akoestiek gegarandeerd, maar marketing is geen god. Het mocht dus soms wat botsen tussen de verschillende gedachten. Dat komt de synthese enkel ten goede.
Sprekers kwamen deels uit de rangen van de twee organiserende bureaus. Zoals De Baere en Denolf, naast onder meer Karl Van Goolen, Jonas Verhaeghe, Colette De Raedt, Steven Vanheck, Mathieu Lanssens, Dries De Kimpe en Willem-Jan van Ekert. Daarnaast waren er sprekers als Stefan Collins (Bazookas), Tim Goffins (Xplore Group), merkstrateeg Dirk Schyvinck, Peter Vanhees (KBC) en Evele Wybenga (Adformatie, tevens auteur van het boek The Editorial Age).
En leerden we weer wat bij? Ja hoor. We gingen ook met veel vragen naar huis. Zoals: maken we content voor de mens, of voor de technologie? Sturen we relevante e-mails uit? Kennen we onze klanten/doelgroep/gebruikers? Kortom: zijn we eigenlijk goed bezig?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]