
Als locatie van #20Thougts werd Altar gekozen, een plek vlak bij de kantoren van Invisible Puppy en een voormalige kerk. Een goede akoestiek gegarandeerd, maar marketing is geen god. Het mocht dus soms wat botsen tussen de verschillende gedachten. Dat komt de synthese enkel ten goede.
Sprekers kwamen deels uit de rangen van de twee organiserende bureaus. Zoals De Baere en Denolf, naast onder meer Karl Van Goolen, Jonas Verhaeghe, Colette De Raedt, Steven Vanheck, Mathieu Lanssens, Dries De Kimpe en Willem-Jan van Ekert. Daarnaast waren er sprekers als Stefan Collins (Bazookas), Tim Goffins (Xplore Group), merkstrateeg Dirk Schyvinck, Peter Vanhees (KBC) en Evele Wybenga (Adformatie, tevens auteur van het boek The Editorial Age).
En leerden we weer wat bij? Ja hoor. We gingen ook met veel vragen naar huis. Zoals: maken we content voor de mens, of voor de technologie? Sturen we relevante e-mails uit? Kennen we onze klanten/doelgroep/gebruikers? Kortom: zijn we eigenlijk goed bezig?
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]