#20Zinnen over #20Thoughts

#20thoughts 2016-09-25 om 20.43.02

Communication / News

 #20thoughts 2016-09-25 om 20.43.02Twintig. Niet minder en niet meer. Twintig gedachten stonden centraal bij #20 Thoughts. Dat is een gezamenlijk initiatief van de Gentse bureaus Invisible Puppy en The Fat Lady. “Wil je als merk succesvol zijn in de markt, dan moet alles goed zitten: je digitale strategie én je content. Vandaar dat Invisible Puppy, sterk in digitaal, en The Fat Lady, sterk in content, de handen in elkaar sloegen op dit evenement,” legt Tom De Baere van Invisible Puppy uit. Hij en Koen Denolf van The Fat Lady geven beiden les bij STIMA en de aanleiding voor #20Thoughts was de vaststelling dat veel marketeers ermee struggelen om hun content te laten renderen.
Als locatie van #20Thougts werd Altar gekozen, een plek vlak bij de kantoren van Invisible Puppy en een voormalige kerk. Een goede akoestiek gegarandeerd, maar marketing is geen god. Het mocht dus soms wat botsen tussen de verschillende gedachten. Dat komt de synthese enkel ten goede.
Sprekers kwamen deels uit de rangen van de twee organiserende bureaus. Zoals De Baere en Denolf, naast onder meer Karl Van Goolen, Jonas Verhaeghe, Colette De Raedt, Steven Vanheck, Mathieu Lanssens, Dries De Kimpe en Willem-Jan van Ekert. Daarnaast waren er sprekers als Stefan Collins (Bazookas), Tim Goffins (Xplore Group), merkstrateeg Dirk Schyvinck, Peter Vanhees (KBC) en Evele Wybenga (Adformatie, tevens auteur van het boek The Editorial Age).
En leerden we weer wat bij? Ja hoor. We gingen ook met veel vragen naar huis. Zoals: maken we content voor de mens, of voor de technologie? Sturen we relevante e-mails uit? Kennen we onze klanten/doelgroep/gebruikers? Kortom: zijn we eigenlijk goed bezig?