#20Zinnen over #20Thoughts


Als locatie van #20Thougts werd Altar gekozen, een plek vlak bij de kantoren van Invisible Puppy en een voormalige kerk. Een goede akoestiek gegarandeerd, maar marketing is geen god. Het mocht dus soms wat botsen tussen de verschillende gedachten. Dat komt de synthese enkel ten goede.
Sprekers kwamen deels uit de rangen van de twee organiserende bureaus. Zoals De Baere en Denolf, naast onder meer Karl Van Goolen, Jonas Verhaeghe, Colette De Raedt, Steven Vanheck, Mathieu Lanssens, Dries De Kimpe en Willem-Jan van Ekert. Daarnaast waren er sprekers als Stefan Collins (Bazookas), Tim Goffins (Xplore Group), merkstrateeg Dirk Schyvinck, Peter Vanhees (KBC) en Evele Wybenga (Adformatie, tevens auteur van het boek The Editorial Age).
En leerden we weer wat bij? Ja hoor. We gingen ook met veel vragen naar huis. Zoals: maken we content voor de mens, of voor de technologie? Sturen we relevante e-mails uit? Kennen we onze klanten/doelgroep/gebruikers? Kortom: zijn we eigenlijk goed bezig?
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]