Delhaize en Decathlon willen u zien bewegen

Communication / Media / News

Om het publiek te helpen in deze lockdowntijden fit te blijven, lanceerde de RTBF op 12 april 'Bouge à la maison', een gespierd sportprogramma. Ook het 'Jeunes Adultes'-team van de RTBF en F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB, sloegen de handen in elkaar om dit aanbod aan te vullen met video's gericht op zachte sportbeoefening. Er moesten wel nog partners gevonden worden om de twee projecten te ondersteunen. Delhaize en Decathlon grepen snel deze kans om de levenskwaliteit van hun klanten en bij uitbreiding die van de hele Belgische bevolking te verbeteren. Zo verschijnt sinds 13 april ook 'Le Moment Yoga' op antenne.

Sinds 9 april worden in een aantal Delhaize-winkels een twintigtal sport- en vrijetijdsartikelen van Decathlon aangeboden: springtouwen, voetbaldoelen, halters, pilatesringen, darts… Klein materiaal om binnenshuis, in de tuin of in de buurt te gebruiken. Voor Delhaize is het sponsoren van de RTBF-sportuitzendingen in duo met Decathlon, dan ook een logische aanvulling. Beide merken sluiten zich bij de uitzendingen aan met eenzelfde materiaal en hetzelfde doel: sport toegankelijk maken voor iedereen, zelfs in de lockdownperiode.