In februari gaf Peugeot zijn nieuwe merkidentiteit en zijn nieuwe logo vrij. Er komt ook een internationale campagne die aan elk land wordt aangepast. Met de komst van elektrische en hybride motoren doen klanten meer gedetailleerd en nauwgezet onderzoek naar de motor die zij kiezen. Dat komt in de bijbehorende film aan bod, het werk van regisseur Benjamin Mege en Caviar Brussel. De spot toont de houding van een klant wanneer hij een Peugeot e-208 in de straat ziet. De juiste motor, het juiste model en het juiste aanbod, voldoende om die klant te doen besluiten dit model te kopen.
Credits
Client: Peugeot Automobiles PSA
TVC
Director: Benjamin Mege
DOP: Dimitri Karakatsanis
Production: Caviar Brussels
Executive Producer: Eva Van Riet
Line Producer: Charles Kinoo
Production Mgr: Katia Renson
Production Designer: Kurt Loyens
Stylist: Marine Gabaut
Editor: Hugo Lemant
Agency
Agency: OPEN
CCD: Eric Pierre
ECD: Stéphane Lecoq
CD: Rémi Jamin
Copywriter: James Watkins
RTV Producer : Jordan Cross / Souraya El Far
Post Production: Mikros MPC PSA
Post producer: Sebastien Noyon
Musique: Edvard Grier – Peer Gynt – Dans L’Antre du Roi de la Montagne
Sound Post Production : Ali Helnwein
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]