Caviar doet autoliefhebbers Peugeot e-208 kiezen

Communication / Crea / Marketing / News

In februari gaf Peugeot zijn nieuwe merkidentiteit en zijn nieuwe logo vrij. Er komt ook een internationale campagne die aan elk land wordt aangepast. Met de komst van elektrische en hybride motoren doen klanten meer gedetailleerd en nauwgezet onderzoek naar de motor die zij kiezen. Dat komt in de bijbehorende film aan bod, het werk van regisseur Benjamin Mege en Caviar Brussel. De spot toont de houding van een klant wanneer hij een Peugeot e-208 in de straat ziet. De juiste motor, het juiste model en het juiste aanbod, voldoende om die klant te doen besluiten dit model te kopen.

Credits

Client: Peugeot Automobiles PSA

TVC

Director: Benjamin Mege

DOP: Dimitri Karakatsanis

Production: Caviar Brussels

Executive Producer: Eva Van Riet

Line Producer: Charles Kinoo

Production Mgr: Katia Renson

Production Designer: Kurt Loyens

Stylist: Marine Gabaut

Editor: Hugo Lemant

Agency

Agency: OPEN

CCD: Eric Pierre

ECD: Stéphane Lecoq

CD: Rémi Jamin

Copywriter: James Watkins

RTV Producer : Jordan Cross / Souraya El Far

Post Production: Mikros MPC PSA

Post producer: Sebastien Noyon

Musique: Edvard Grier – Peer Gynt – Dans L’Antre du Roi de la Montagne

Sound Post Production : Ali Helnwein