30 km/u hier en daar, en opnieuw hier...

Crea / News

Om de Brusselaars bewust te maken van de overgang naar City 30 heeft Brussel Mobiliteit een communicatiecampagne opgezet die in het hele Brussels Hoofdstedelijk Gewest zichtbaar is. Affiches met het nummer 30 op ware grootte zijn overal zichtbaar. De campagne, van de hand van Mortierbrigade, zal in twee fasen plaatsvinden. De eerste, die al werd gelanceerd, is bedoeld om de Brusselaars en pendelaars te informeren. City 30: het is duidelijker en eenvoudiger en de campagne weerspiegelt deze eenvoud met een duidelijke boodschap: "30 km/u bijna overal vanaf 2021". Deze boodschap is ook beschikbaar op sociale netwerken en op de radio, om een maximaal aantal automobilisten te bereiken. In de komende weken zal een tweede communicatiegolf de boodschap van de voordelen van de City 30 benadrukken.

Credits

Client: Brussels Mobiliteit/Bruxelles Mobilité

Client contacts: Kristof De Mesmaeker, Sofie Walschap, Camille Thiry

Agency: mortierbrigade

CEO: Jens Mortier

Executive Creative Director: Joost Berends

Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Producer: Tuyen Pham

CD: Joost Berends

Creatives:  Nicolas Mouquet & Geoffrey Masse

Strategist : Philippe Gerin

Connection planner : Laura Deknock

Social creatives : Jonas Van Bael, Emma Poorters & Louis Vielle

Animatie & DTP : Vito Latoratta

Ins samenwerking met VO Communication