Met twee nieuwe muzen die de waarden van het bedrijf perfect belichamen en een nieuw scheerapparaat dat tot product van het jaar werd verkozen, had Bic alle ingrediënten voor een nuttige bewustmakingscampagne. Ontbrak nog: een bureau dat het verhaal kon vertellen van de gedeelde waarden van Bic en de twee wereldkampioenen hockey, Victor Wegner en Alexander Hendrickx: prestaties, toegankelijkheid en nabijheid.
Een explosieve fotoshoot, met acteurs die net zo comfortabel voor de camera staan als op het hockeyveld, en een scheermes heel efficiënt hanteren als stick. De boodschap van Bic en de campagneslogan zijn duidelijk zichtbaar in het eindresultaat: een kampioenenprestatie!
De campagne is sinds 12 september online op sociale netwerken en het is zeker niet uitgesloten dat Victor en Alexander je overtuigen om de Hybrid Flex 5 te proberen. Een campagne in de winkels dient als ondersteuning.
Credits
Client : Bic
Contact Client : Augustin Dubois, Margaux Cappoen-Carbonnel
Agence : Hilarious Agency
Directeur Créatif : Xavier Bouillon
Account Team : Audry Van Essche, Manon Wambreuse, Clémence Vanhemelrijck Photographie & Vidéos production : Pierre Pironnet Photography
Digital Design & DTP : Marine Devos
Copy : Jean-Paul Lefebvre,
Agence média : OMD Belgium
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]