Met twee nieuwe muzen die de waarden van het bedrijf perfect belichamen en een nieuw scheerapparaat dat tot product van het jaar werd verkozen, had Bic alle ingrediënten voor een nuttige bewustmakingscampagne. Ontbrak nog: een bureau dat het verhaal kon vertellen van de gedeelde waarden van Bic en de twee wereldkampioenen hockey, Victor Wegner en Alexander Hendrickx: prestaties, toegankelijkheid en nabijheid.
Een explosieve fotoshoot, met acteurs die net zo comfortabel voor de camera staan als op het hockeyveld, en een scheermes heel efficiënt hanteren als stick. De boodschap van Bic en de campagneslogan zijn duidelijk zichtbaar in het eindresultaat: een kampioenenprestatie!
De campagne is sinds 12 september online op sociale netwerken en het is zeker niet uitgesloten dat Victor en Alexander je overtuigen om de Hybrid Flex 5 te proberen. Een campagne in de winkels dient als ondersteuning.
https://www.youtube.com/watch?v=1xuVFjWCEX8
https://www.youtube.com/watch?v=ByHv1yDKSas
Credits
Client : Bic
Contact Client : Augustin Dubois, Margaux Cappoen-Carbonnel
Agence : Hilarious Agency
Directeur Créatif : Xavier Bouillon
Account Team : Audry Van Essche, Manon Wambreuse, Clémence Vanhemelrijck Photographie & Vidéos production : Pierre Pironnet Photography
Digital Design & DTP : Marine Devos
Copy : Jean-Paul Lefebvre,
Agence média : OMD Belgium
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]