Uw Golf let altijd op de weg
DDB Brussels heeft een nieuwe campagne gelanceerd voor de Volkswagen Golf. Als vervolg op de saloncampagne werd geopteerd voor een tweedelige creatie die de centrale waarden van het merk in de verf zet. Geen traditionele promo, maar een print met een knipoog.
Met z’n technologische nieuwigheden en standaard veiligheidssystemen positioneert Volkswagen zich eens te meer als een van de veiligste automerken in het verkeer. Om die boodschap over te brengen, koos DDB Brussels voor een toffe knipoog. Als vervolg op de saloncampagne werd verder gewerkt op de strategische lijn: 'Voel je beschermd’. Dat uitte zich in een printcampagne onder leiding van fotograaf Pierre Pironet.
De creatie bestaat uit twee delen en zal verschijnen in verschillende magazines. Op beide prints is telkens te zien hoe een automobilist in een Volkswagen Golf wordt afgeleid door een bijzondere situatie op de achtergrond. Tagline: ‘Ook als u even afgeleid bent, blijft uw Golf op de weg letten.’
Credits:
Client: Volkswagen
Contacts clients: Marc Donner
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Peter Ampe & Odin Saillé
Creative Team: Rom&John
Strategic planner: Maarten Van Daele
Account Team: Sylvie De Couvreur, Silvie Erzeel & Anneleen Vande Voorde
PR: Kenn Van Lijsebeth
Print-Producer: Brigitte Verduyckt
Photographer: Pierre Pironet
DTP: Benjamin Hiffe