40ste BAM Marketing Congress 'is talking about a (R)evolution'

Agenda / Marketing / News

  • Du 02/12/2021
    au 03/12/2021
  • Live en virtueel

“Revolutionair”? Het BAM Marketing Congress zal voor de editie van dit jaar dit jaar verschillende veranderingen ondergaan en het beste van twee werelden combineren: live en virtueel! Op 2 en 3 december 2021.

Inspiratie & interactie

Gedurende twee dagen zal het BAM Marketing Congres zoals altijd marketeers inspireren, informeren en motiveren. De organisatie geeft 1000 personen de mogelijkheid om de live editie bij te wonen, waarbij interactie en networking vanzelfsprekend een centrale rol zullen innemen. Om het evenement voor iedereen toegankelijk te maken, zal er in navolging van het succes in 2020, ook een virtuele extensie zijn. De deelnemers mogen zich verwachten aan een feestelijke avond om samen het glas te heffen op de 40e editie van het BAM Marketing Congress.

Lange termijn samenwerking

De komende jaren staan volledig in het teken van groei en dit wil het BAM Marketing Congres verwezenlijken door de krachten te bundelen met Ofcores. De Belgian Association of Marketing en Ofcores zullen voor de komende vijf jaar zij aan zij samenwerken aan de organisatie van het BAM Marketing Congress. “Deze kruisbestuiving tussen uitstekende event management expertise en top marketing knowhow leidt gegarandeerd tot een succesformule voor de komende edities,” klinkt het alvast enthousiast bij BAM.

Early Bird

De exacte locatie wordt volgende week onthuld en ook de ‘early bird’-ticketverkoop zal binnenkort online van start gaan. “We zijn ervan overtuigd dat marketeers voordeel zullen halen uit deze nieuwe samenwerking met Ofcores. Samen zullen we de lat hoog leggen op vlak van technische expertise, event management, organisatie en creatieve toetsen! In 2021 zal het BAM Marketing Congress naar een volgend niveau gebracht worden,” zegt Koen Van Impe, president van BAM.

“Na de afgelopen vijf jaar samengewerkt te hebben met BAM zijn we verheugd om onze schouders ook voor de komende jaren onder het BAM Marketing Congress te kunnen zetten. Mijn team kan niet wachten om te starten met de voorbereidingen en het legendarische congres naar nieuwe hoogtes te brengen. Ik zou BAM willen bedanken voor hun vertrouwen in Ofcores en ik kijk er naar uit om de gezamenlijke filosofie na te streven: the more impactful, the more meaningful,” besluit Jean-Baptiste De Bock, managing director van Ofcores.