Op 5 en 6 mei is de Nekkerhal (Mechelen) the place to be, want dan verzamelen 1500 CEO’s, marketers en andere decision makers voor de 40ste editie van het BAM Marketing Congress. Met als thema 'Move with the times' nemen er meer dan 50 sprekers het woord rond Inclusive Diversity, MarTech en Meaningful Marketing. Het BAM Marketing Congress viert dit jaar zijn 40ste editie en dit zal niet onopgemerkt voorbijgaan. Met 57 sprekers, verdeeld over drie podia, wordt de Nekkerhal in Mechelen het walhalla voor iedereen die zich bezighoudt met marketing. Het thema omvat de drie onderwerpen waar het Congress werd rond opgebouwd: Inclusive Diversity, MarTech en Meaningful Marketing.
Inclusive Diversity
De kick-Off is weggelegd voor Vincent Bragg (US), een ex-gedetineerde die nu een succesvol marketing agentschap (Concreates – cons who create) runt. Een boeiend verhaal over hoe je ex-gedetineerden een kans moet geven eenmaal ze terug in de maatschappij terecht komen, en hoe marketing hier een rol in kan spelen.
MarTech
Een van de grootste gamechangers voor een marketeer is MarTech. Er wordt dan ook veel aandacht geschonken aan dit thema tijdens het Congress. Jasna Rok sluit de eerste dag af als keynote speaker en neemt het publiek mee in haar verhaal rond fashion en technologie.
Meaningful Marketing
Jonah Berger (Marketing Professor, University of Pennsylvania) opent dag 2 van het Congress. Hij schreef het boek 'The Catalyst: How to change anyone’s mind?'. Succesvolle verandering gaat niet over harder pushen of meer energie gebruiken. In dit boek ontdek je de verborgen factoren die verandering in de weg staan en hoe je een katalysator kan worden door ze te verminderen.
Arne Quinze sluit het Congress af met zijn visie over hoe kunst een 'connector' kan zijn op openbare plaatsen.
Voor meer informatie over het programma en en de andere sprekers, verwijzen we graag naar www.marketingcongress.be.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]