Gentle Monster onthult campagne 2025 BOLD met Tilda Swinton
4schools / Crea / News
Het Zuid-Koreaanse brillenmerk Gentle Monster heeft de campagne gepresenteerd voor zijn collectie 2025 […]
WeWantMore rebrandt Roodthooft Mokatine voor een nieuwe generatie
4schools / Crea / News
Design studio WeWantMore werkte samen met de Belgische confiserie Astra Sweets om het […]
Einde van storytelling: tijd voor storydoing
4schools / Communication / News / Sustainability
“Dit is niet zomaar een nieuwe regulering, maar een echte verandering van de […]
Belgium Startup Ecosystem en Student.be bundelen krachten om startups met jong talent te verbinden
4schools / Communication / News
Belgium Startup Ecosystem, een belangrijke speler in het Belgische ondernemerslandschap, en Student.be, de […]
{Interview} Hoe intelligent is AI in reclame?
4schools / Innovation / News
In PUB Magazine van september 2025 vindt u een gesprek met vier ceo's […]
Summer break loading…☀️
4schools / News
Hey jij daar, toekomstige communicatiepro! Einde schooljaar... dat betekent misschien blok, examens, samenvattingen, […]
Maak je klaar voor een nieuw seizoen boordevol Creative Belgium-events!
4schools / News
Creative Belgium organiseert een reeks events voor studenten die nieuwsgierig zijn naar de […]
Slice zet vriendschap centraal in zomercampagne van Maes
4schools / Crea / Media / News
Maes wil hét bier zijn dat symbool staat voor échte, fijne momenten onder […]
Nieuwsbarometer 2025: vier op de tien jongeren twijfelen aan betrouwbaar nieuws op sociale media
4schools / Media / News / Research
De Arteveldehogeschool lanceert de derde editie van de Nieuwsbarometer: een tweejaarlijks onderzoek naar […]