Nieuwe Technologiebarometer meet hoe digitaal middenveld is
4schools
De AP Hogeschool Antwerpen en Enter Digital, een coöperatief consultancybureau gespecialiseerd in digitale […]
ChatGPT, hoe zit het met auteursrecht?
4schools / Media / News
Artificiële intelligentie (AI) is wijdverspreid, ook in de journalistiek en reclamewereld, waar het […]
VSV en FamousGrey kijken met andere ogen naar verkeersveiligheid
4schools / Crea / News
Rijden onder invloed wordt niet meer alleen geassocieerd met alcohol, er wordt ook […]
Goodcamp verjongt politici Rutten en Geens met AI
4schools / Crea / News
In een online videoreeks in aanloop naar de verkiezingen worden bekende politici geïnterviewd […]
In première: Lucy’s nieuwe branding voor Jeugdfilmfestival Antwerpen
4schools / Crea / News
JEF festival krijgt een total make-over. Vanaf nu heet JEF festival Jeugdfilmfestival Antwerpen […]
iO en M Leuven brengen Vlaamse Meester tot leven met AI
4schools / Crea / News
Naar aanleiding van de nieuwe overzichtstentoonstelling ‘DIERIC BOUTS. Beeldenmaker’ in M Leuven ontwikkelde […]
De Mensen verovert Netflix
4schools / Media / News
Voor het eerst heeft de videostreamingdienst Netflix gedetailleerde kijkcijfers bekend gemaakt voor zijn […]
Threads gelanceerd in Europa: succes dankzij tijd en boterhammen?
4schools / Media / News
Het is zover, toch voor wie erop aan het wachten was: Meta Platforms […]
Tony‘s Chocolonely kaart ‘wonky’ toestanden aan
4schools / Marketing / News
Tony's Chocolonely vraagt tijdens de publieksvertoning van de film Wonka aandacht voor de […]