Waarom zou je genoegen nemen met het zoveelste voorspelbare event voor je bedrijf? Zo ’n tja-daar-kunnen-we-niet-omheen-even-praatje-maken-hapje-scoren-en-weer-naar-huis-gebeuren? Events die blijven nazinderen? Geert Vanoverschelde, managing partner bij Sylvester, heeft voor de Paasdagen vijf tips in petto voor de lezers van PUB.
"Een intelligent event kan het hart van jouw bedrijf luider doen slaan. Een springplank zijn naar een wij-tegen-de-wereld-gevoel dat het vuur bij jouw teams aanwakkert. Of een wervelende ervaring opleveren die je klanten of bezoekers een onvergetelijke herinnering bezorgt. Denk aan interactieve concepten, show, audiovisuals en unieke, pinterestwaardige decors. Een event dat blijft nazinderen – helemaal volgens úw smaak op touw gezet.
Alvast vijf tips voor een geweldige brainstorm:
- Stel een facilitator aan, bij voorkeur één die niet aan het project gaat werken
- Verzin een goede brainstormvraag en stuur deze op voorhand door naar de groep
- Bereid jezelf goed voor, dit komt alleen maar ten goede tijdens de brainstorm
- Verander van omgeving, niet steeds weer diezelfde meeting room. Nieuwe prikkels = nieuwe ideeën
- Warm aan het begin van de brainstorm je brein op via energizers (creatieve oefeningen)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]