6 Belgische winnaars op IMC Awards 2018

Dit jaar organiseerde het Expert Center Brand Activation van ACC de 28ste editie van de Best Of Activation Awards. De best scorende campagnes per categorie mochten deelnemen aan de Europese Integrated Marketing Communications Council Awards. Een internationale jury bepaalde in twee rondes welke de sterkste geïntegreerde campagnes van 2018 in heel Europa waren.
De BOA-cases die ook een IMC Award hebben gewonnen, zijn nu gekend. België scoort traditioneel sterk in deze competitie en ook dit jaar keren we huiswaarts met 6 van de 62 prestigieuze IMC Awards. In de prijzen vallen: BBDO, met twee goud en één zilver voor de Skin Memories-campagne van Euromelanoma; Boondoggle met één goud voor The inhumane Workout-campagne van Wereldsolidariteit en ING met één zilver en één brons voor hun App Concert.
https://www.youtube.com/watch?v=J-99SI1hJwA
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]