Dit jaar organiseerde het Expert Center Brand Activation van ACC de 28ste editie van de Best Of Activation Awards. De best scorende campagnes per categorie mochten deelnemen aan de Europese Integrated Marketing Communications Council Awards. Een internationale jury bepaalde in twee rondes welke de sterkste geïntegreerde campagnes van 2018 in heel Europa waren.
De BOA-cases die ook een IMC Award hebben gewonnen, zijn nu gekend. België scoort traditioneel sterk in deze competitie en ook dit jaar keren we huiswaarts met 6 van de 62 prestigieuze IMC Awards. In de prijzen vallen: BBDO, met twee goud en één zilver voor de Skin Memories-campagne van Euromelanoma; Boondoggle met één goud voor The inhumane Workout-campagne van Wereldsolidariteit en ING met één zilver en één brons voor hun App Concert.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]