Van sleuteltje tot stadsfiets

De nieuwe fiets van IKEA werd afgelopen maand bekroond met liefst twee prijzen: de prestigieuze Red Dot Best of the Best design-award en de Good design award. Om dat in België bekend te maken, bedacht DDB Brussels een leuke print-advertentie met als creatieve invulling: het iconische IKEA-sleuteltje. Daarmee wordt ingespeeld op de typische IKEA-montage die ook voor deze nieuwe stadsfiets geldt. Het framework van SLADDA is dan wel gemonteerd. Het stuur, de trappers, de reflectoren en het zadel dienen na aankoop wel nog zelf gemonteerd te worden...
Credits
Campaign: SLADDA Bike
Client : IKEA Belgium
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe & Odin Saillé
Creation : Lex Segers, Sjors Roovers
Strategy : Jorian Vanvossel
Account team : Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
Graphic designer : Arnaud Hemroulle
Studio : Adam Kozlowski
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]