Van sleuteltje tot stadsfiets

De nieuwe fiets van IKEA werd afgelopen maand bekroond met liefst twee prijzen: de prestigieuze Red Dot Best of the Best design-award en de Good design award. Om dat in België bekend te maken, bedacht DDB Brussels een leuke print-advertentie met als creatieve invulling: het iconische IKEA-sleuteltje. Daarmee wordt ingespeeld op de typische IKEA-montage die ook voor deze nieuwe stadsfiets geldt. Het framework van SLADDA is dan wel gemonteerd. Het stuur, de trappers, de reflectoren en het zadel dienen na aankoop wel nog zelf gemonteerd te worden...
Credits
Campaign: SLADDA Bike
Client : IKEA Belgium
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe & Odin Saillé
Creation : Lex Segers, Sjors Roovers
Strategy : Jorian Vanvossel
Account team : Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
Graphic designer : Arnaud Hemroulle
Studio : Adam Kozlowski
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]