De nieuwe fiets van IKEA werd afgelopen maand bekroond met liefst twee prijzen: de prestigieuze Red Dot Best of the Best design-award en de Good design award. Om dat in België bekend te maken, bedacht DDB Brussels een leuke print-advertentie met als creatieve invulling: het iconische IKEA-sleuteltje. Daarmee wordt ingespeeld op de typische IKEA-montage die ook voor deze nieuwe stadsfiets geldt. Het framework van SLADDA is dan wel gemonteerd. Het stuur, de trappers, de reflectoren en het zadel dienen na aankoop wel nog zelf gemonteerd te worden...
Credits
Campaign: SLADDA Bike
Client : IKEA Belgium
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe & Odin Saillé
Creation : Lex Segers, Sjors Roovers
Strategy : Jorian Vanvossel
Account team : Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
Graphic designer : Arnaud Hemroulle
Studio : Adam Kozlowski
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]