Voor veel creatieve bureaus is Waterloo, slecht 13 km ten zuiden van Brussel, een strategische uitvalsbasis, een verlenging van de hoofdstad.
In het rustige en gezapige Waterloo wonen gelukkige en fiere inwoners. Het heeft zo zijn eigen bedaarde sfeer. Wordt de streek niet omschreven als de tuin van Brussel? De gemeente bouwt al sinds jaren aan een culturele en sportieve stad waar het aangenaam wonen is. De streek trekt dan ook steeds meer inwoners aan en dus ook creatieve bureaus die van de aanwezige rust houden. Toch is die liefde beperkt en houden de bureaus hun slagkracht liever in de hoofdstad. Ze beschouwen Waterloo dan ook vooral als een strategische voorpost. “Het is centraal gelegen en is interessant om zowel grote klanten en adverteerders uit Brussel te ontmoeten als om de kleinere lokale adverteerders uit het Waalse gewest te bereiken,” vertelt Coralie Gak, digital expert bij Size Communication. “Dat laat ons toe om een ruim en gevarieerd aantal klanten te bedienen.” Waterloo als tussenzone?
Aanvankelijk ging het inbound marketingbureau Size Communication van start als klassiek reclamebureau. Maar met de digitalisering van het vak is het radicaal van richting veranderd. (...)
Lees het volledige artikel in PUB 2 van de jaargang 2017...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]