The Body Shop Forever Against Animal Testing

The Body Shop was het eerste wereldwijde beautymerk dat zich inzette tegen dierproeven. De afgelopen 30 jaar hebben ze hier samen met Cruelty Free International tegen gestreden, en de moeite resulteerde in 2013 tot een Europees verbod. Maar dat is nog niet genoeg. Dieren lijden nog steeds voor beauty en de wetten rondom dierproeven zijn veel te gecompliceerd. The Body Shop wil dit vereenvoudigen met één internationale conventie.
De nieuwe Forever Against Animal Testing-campagne van The Body Shop en Cruelty Free International roept op tot een verbod van dierproeven voor cosmetische producten en ingrediënten, door middel van een internationale conventie van de Verenigde Naties. Dit is de meest ambitieuze campagne ooit tegen dierproeven in cosmetica en er wordt gestreefd naar het ophalen van 8 miljoen handtekeningen. The Body Shop wil hiermee alle cosmetische dierproeven verbieden, overal en voor altijd.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]