The Body Shop Forever Against Animal Testing

The Body Shop was het eerste wereldwijde beautymerk dat zich inzette tegen dierproeven. De afgelopen 30 jaar hebben ze hier samen met Cruelty Free International tegen gestreden, en de moeite resulteerde in 2013 tot een Europees verbod. Maar dat is nog niet genoeg. Dieren lijden nog steeds voor beauty en de wetten rondom dierproeven zijn veel te gecompliceerd. The Body Shop wil dit vereenvoudigen met één internationale conventie.
De nieuwe Forever Against Animal Testing-campagne van The Body Shop en Cruelty Free International roept op tot een verbod van dierproeven voor cosmetische producten en ingrediënten, door middel van een internationale conventie van de Verenigde Naties. Dit is de meest ambitieuze campagne ooit tegen dierproeven in cosmetica en er wordt gestreefd naar het ophalen van 8 miljoen handtekeningen. The Body Shop wil hiermee alle cosmetische dierproeven verbieden, overal en voor altijd.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]