The Body Shop was het eerste wereldwijde beautymerk dat zich inzette tegen dierproeven. De afgelopen 30 jaar hebben ze hier samen met Cruelty Free International tegen gestreden, en de moeite resulteerde in 2013 tot een Europees verbod. Maar dat is nog niet genoeg. Dieren lijden nog steeds voor beauty en de wetten rondom dierproeven zijn veel te gecompliceerd. The Body Shop wil dit vereenvoudigen met één internationale conventie.
De nieuwe Forever Against Animal Testing-campagne van The Body Shop en Cruelty Free International roept op tot een verbod van dierproeven voor cosmetische producten en ingrediënten, door middel van een internationale conventie van de Verenigde Naties. Dit is de meest ambitieuze campagne ooit tegen dierproeven in cosmetica en er wordt gestreefd naar het ophalen van 8 miljoen handtekeningen. The Body Shop wil hiermee alle cosmetische dierproeven verbieden, overal en voor altijd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]