Eeuwige jeugd voor iedereen?

Crea / News

w450h300zcCq85_Evian_Oversize_Summer_GirlVoor de zevende editie van de 'Live Young'-campagne blaast Evian leven in een reusachtige wereld gezien door de ogen van een baby. Een unieke én meeslepende campagne die verrast.w450h300zcCq85_Evian_Oversize_Lucas_Pouille

De campagne 'Oversize' nodigt je op een originele manier uit om de wereld op een compleet andere manier te ontdekken. Op het beeldmateriaal van deze campagne pronken enkele influencers en ambassadeurs die zich plots in het lichaam van een baby bevinden na het openen van een fles Evian-mineraalwater. w450h300zcCq85_Evian_Oversize_Working_boyMaria Sharapova, Stan Wawrinka, Lucas Pouille, Madison Kyes en Lydia Ko zijn de boegbeelden van deze campagne.  Ze illustreren allemaal het belang van hydratatie en van sport als essentiële factoren in een gezond en evenwichtig leven. Alle zes maken ze ook deel uit van een digitale campagne waarbij ze zichzelf levensgroot geprojecteerd zien als baby na het openen van een fles Evian-mineraalwater.

"Na 'Baby & Me' in 2013, die volwassenen tegenover hun zelfbeeld als baby zette, geeft de campagne 'Oversize' nu aan iedereen de kans zich in de plaats van een baby te stellen. Of je nu een wereldbekende tennisster bent, een gedreven business man of een op-en-top fashionista, de boodschap blijft hetzelfde: eeuwige jeugd is voor iedereen die de 'Live Young'-spirit toepast in het dagelijkse leven," zegt Marielle Durandet, vice-president van BETC, het bureau dat de campagne realiseerde.w450h300zcCq85_Evian_6x1L_Worker