Voor de zevende editie van de 'Live Young'-campagne blaast Evian leven in een reusachtige wereld gezien door de ogen van een baby. Een unieke én meeslepende campagne die verrast.
De campagne 'Oversize' nodigt je op een originele manier uit om de wereld op een compleet andere manier te ontdekken. Op het beeldmateriaal van deze campagne pronken enkele influencers en ambassadeurs die zich plots in het lichaam van een baby bevinden na het openen van een fles Evian-mineraalwater. Maria Sharapova, Stan Wawrinka, Lucas Pouille, Madison Kyes en Lydia Ko zijn de boegbeelden van deze campagne. Ze illustreren allemaal het belang van hydratatie en van sport als essentiële factoren in een gezond en evenwichtig leven. Alle zes maken ze ook deel uit van een digitale campagne waarbij ze zichzelf levensgroot geprojecteerd zien als baby na het openen van een fles Evian-mineraalwater.
"Na 'Baby & Me' in 2013, die volwassenen tegenover hun zelfbeeld als baby zette, geeft de campagne 'Oversize' nu aan iedereen de kans zich in de plaats van een baby te stellen. Of je nu een wereldbekende tennisster bent, een gedreven business man of een op-en-top fashionista, de boodschap blijft hetzelfde: eeuwige jeugd is voor iedereen die de 'Live Young'-spirit toepast in het dagelijkse leven," zegt Marielle Durandet, vice-president van BETC, het bureau dat de campagne realiseerde.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]