Mortierbrigade verzekert zich bij ING

In mei presenteerden ING België en mortierbrigade een campagne voor beleggen, de nieuwste worp heeft verzekeringen als onderwerp. De campagne focust op de gebruikservaring en versterkt zo de eerder geïnstalleerde positionering.

De focus wordt telkens op de gebruiker en de gebruikservaring gelegd in plaats van het product centraal te stellen. De subtiele, amusante beelden, maken het product begrijpelijk en herkenbaar voor het grote publiek.
Credits
Client: ING
Client contacts: Nathalie Ducène, Géraldine Dumonceau
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Jutta Callebaut, Girbe Bogaerts
Head of production: Charlotte Coddens
Account Director: Tom Verhoeven
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Lisa De Roeck
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
Digital Director: Pieter Nijs
Digital Project Manager: Jeroen De Bock
Design: Girbe Bogaerts
Development: Geoffrey Vandamme
DTP: Vito Latorrata
Production company: Bounce Rocks
Photographer: Kurt Stallaert
Producer: Camille Cieters
DOP: Kurt Stallaert
Post-production photo & cinemagraphs: The living room
Soundstudio: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]