Mortierbrigade verzekert zich bij ING

Crea / News

ING verzekeringenIn mei presenteerden ING België en mortierbrigade een campagne voor beleggen, de nieuwste worp heeft verzekeringen als onderwerp. De campagne focust op de gebruikservaring en versterkt zo de  eerder geïnstalleerde positionering.ING verzekeringen

ING België staat bij het grote publiek bekend als bank. Maar ze bieden ook verzekeringen aan. Mortierbrigade vertaalde dat gegeven met de lijn: “ING neemt ook uw verzekering voor z’n rekening.”Het bureau produceerde drie prints die grappige, maar licht vervelende situaties uitbeelden. Situaties waarbij een verzekering van ING België je uit de nood kan helpen. Want of u nu thuis zit, onderweg of op vakantie bent, een ongelukje kan zich overal voordoen. Naast de prints vervolledigen twee radiospots, , bannering, een sociaal en digitaal luik de campagne.ING verzekeringen

De focus wordt telkens op de gebruiker en de gebruikservaring gelegd in plaats van het product centraal te stellen. De subtiele, amusante beelden, maken het product begrijpelijk en herkenbaar voor het grote publiek.

ING-MyProtection_HPBanner-Diver

Credits

Client: ING

Client contacts: Nathalie Ducène, Géraldine Dumonceau

 

Agency: mortierbrigade

Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Creatives: Jutta Callebaut, Girbe Bogaerts

 

Head of production: Charlotte Coddens

Account Director: Tom Verhoeven

Strategy: Dorien Mathijssen

Producer: Lisa De Roeck

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

Social: Jonas Van Bael

 

Digital Director: Pieter Nijs

Digital Project Manager: Jeroen De Bock

Design: Girbe Bogaerts

Development: Geoffrey Vandamme

DTP: Vito Latorrata

 

Production company: Bounce Rocks

Photographer: Kurt Stallaert

Producer: Camille Cieters

DOP:  Kurt Stallaert

Post-production photo & cinemagraphs: The living room

Soundstudio: Sonicville