In mei presenteerden ING België en mortierbrigade een campagne voor beleggen, de nieuwste worp heeft verzekeringen als onderwerp. De campagne focust op de gebruikservaring en versterkt zo de eerder geïnstalleerde positionering.
De focus wordt telkens op de gebruiker en de gebruikservaring gelegd in plaats van het product centraal te stellen. De subtiele, amusante beelden, maken het product begrijpelijk en herkenbaar voor het grote publiek.
Credits
Client: ING
Client contacts: Nathalie Ducène, Géraldine Dumonceau
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Jutta Callebaut, Girbe Bogaerts
Head of production: Charlotte Coddens
Account Director: Tom Verhoeven
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Lisa De Roeck
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
Digital Director: Pieter Nijs
Digital Project Manager: Jeroen De Bock
Design: Girbe Bogaerts
Development: Geoffrey Vandamme
DTP: Vito Latorrata
Production company: Bounce Rocks
Photographer: Kurt Stallaert
Producer: Camille Cieters
DOP: Kurt Stallaert
Post-production photo & cinemagraphs: The living room
Soundstudio: Sonicville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]