90% van dit bericht is interessant
“Het kan en moet beter,” besloten Antony Slabinck, CEO van online marketingbureau Invisible Puppy, en Koen Denolf, CEO van bureau voor content advertising The Fat Lady, toen ze de staat van de contentmarketing in ons land bespraken. Alle specialisten ter zake stelden ze er met de hulp van enkele externen een programma over samen, dat de adverteerders die nu met contentmarketing bezig zijn, in staat moet stellen om hun inspanningen meer te laten renderen Het programma duurt drie uur en is gevuld met 25 sessies van afwisselend één en tien minuten met alleen maar praktische 'hands-on'-informatie. Het geheel wordt aan elkaar gepraat door Bert Van Wassenhove, die net een nieuwe versie uitbracht van zijn boek ‘Een digitaal marketingplan in 100 dagen’. Ook van de partj is Ebele Wybenga, die met zijn boek ‘The Editorial Age’ een standaardwerk over het onderwerp uitbracht voor de sector.
Om het evenement aan te kondigen, maakte The Fat Lady twee trailers, waarin Koen Denolf en Tom De Baere - van de twee organiserende bedrijven - hun gedachten delen, alleen zijn die minder boeiend dan wat je mag verwachten op #20thoughts.
https://www.youtube.com/watch?v=spIUD-D2a6w
Het evenement vindt donderdagmorgen 27 oktober plaats in Gent. Op deze link zijn alle details te vinden.