93 inzendingen voor IAB MIXX Awards

93 inzendingen dingen dit jaar naar een IAB MIXX Award, de prijs voor de beste digitale creaties en digitale media- en marcom-initiatieven. De cases worden voorgelegd aan de vier jury’s die op 14 oktober hun verdict bekendmaken tijdens de awarduitreiking in Tour & taxis.
93 cases werden ingediend in de 10 verschillende categorieën. Die worden beoordeeld door een van de vier jury’s: Digital Marketing technology (onder leiding van Roel Naessens – Salesforce), Digital Design & UX (geleid door Guido Goffeau – CCX/Colruyt Group), Digital Communication (onder voorzitterschap van Silvia Wiesner – Unilever) en Digital Media (met als juryvoorzitter Doriane Magnus – Kiabi).
De jurering zelf bestaat uit twee fasen: na een online jurering, die loopt tot 28 september, komen de jury’s op 1 oktober samen om de winnaars te verkiezen. De uitslag wordt op 14 oktober bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking, die na de 'digitale' editie van 2020 terugkeert naar Tour & Taxis. Dit zal natuurlijk gebeuren in overeenstemming met de huidige coronaregels
Meer info via http://mixxawards.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]