93 inzendingen dingen dit jaar naar een IAB MIXX Award, de prijs voor de beste digitale creaties en digitale media- en marcom-initiatieven. De cases worden voorgelegd aan de vier jury’s die op 14 oktober hun verdict bekendmaken tijdens de awarduitreiking in Tour & taxis.
93 cases werden ingediend in de 10 verschillende categorieën. Die worden beoordeeld door een van de vier jury’s: Digital Marketing technology (onder leiding van Roel Naessens – Salesforce), Digital Design & UX (geleid door Guido Goffeau – CCX/Colruyt Group), Digital Communication (onder voorzitterschap van Silvia Wiesner – Unilever) en Digital Media (met als juryvoorzitter Doriane Magnus – Kiabi).
De jurering zelf bestaat uit twee fasen: na een online jurering, die loopt tot 28 september, komen de jury’s op 1 oktober samen om de winnaars te verkiezen. De uitslag wordt op 14 oktober bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking, die na de 'digitale' editie van 2020 terugkeert naar Tour & Taxis. Dit zal natuurlijk gebeuren in overeenstemming met de huidige coronaregels
Meer info via http://mixxawards.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]