93 inzendingen dingen dit jaar naar een IAB MIXX Award, de prijs voor de beste digitale creaties en digitale media- en marcom-initiatieven. De cases worden voorgelegd aan de vier jury’s die op 14 oktober hun verdict bekendmaken tijdens de awarduitreiking in Tour & taxis.
93 cases werden ingediend in de 10 verschillende categorieën. Die worden beoordeeld door een van de vier jury’s: Digital Marketing technology (onder leiding van Roel Naessens – Salesforce), Digital Design & UX (geleid door Guido Goffeau – CCX/Colruyt Group), Digital Communication (onder voorzitterschap van Silvia Wiesner – Unilever) en Digital Media (met als juryvoorzitter Doriane Magnus – Kiabi).
De jurering zelf bestaat uit twee fasen: na een online jurering, die loopt tot 28 september, komen de jury’s op 1 oktober samen om de winnaars te verkiezen. De uitslag wordt op 14 oktober bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking, die na de 'digitale' editie van 2020 terugkeert naar Tour & Taxis. Dit zal natuurlijk gebeuren in overeenstemming met de huidige coronaregels
Meer info via http://mixxawards.be
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]