Maximale impact en male bonding?

Crea / Media / News

Bijna herfstvakantie en dat doet de mensen bij NP even terugblikken op enkele recente geslaagde top topicals. Kijk en geniet.
anim-1-nl
"Het doel van deze Top Topical op werelddierendag was het imago van AVEVE te versterken als expert voor dieren. Kranten zijn een krachtig medium zijn voor onze doelgroep, met een groot bereik. Voor een maximale impact kozen we voor een full page met een leuke cartoon als sterk beeld,” zegt Mattias Zaman, marketing coördinator AVEVE Retail over deze campagne van Initiative.

“Wie Maes zegt, zegt Maten. Makkers. Maes. Deze NP top topical op de dag van de vriendschap liet ons toe om onze boodschap naar een breed publiek uit te dragen én om op een creatieve manier in te spelen op het topic van male bonding,” zegt Karolien Wouters, marketingmanager Alken Maes over deze campagne van FamousGrey en Space.
anim-2-nl NP

“We hebben voor NP gekozen om snel te kunnen inspelen op een nieuwsfeit in een krachtig nationaal medium voor een interessante prijs,” vertelt Nancy Van Zeebroeck, advertising manager Deutsche Bank over deze campagne van Ogilvy en MEC.

“Als je kort op de bal wil spelen en de dag na de race meteen met een ruim, sportminnend publiek wil communiceren, is een NP met een top topical boodschap een ideaal medium,” vinden Wim Verbeurgt, brand communication manager BMW Group Belux en Steven De Deyne, digital & social media manager BMW Group Belux over de campagne van Air en Initiative.