A.S.Adventure en Mediahuis Advertising are livin’ la vida local

Crea / News

Deze zomer wordt buitengewoon Belgisch en dat vraagt om buitengewone Belgische vakantiemogelijkheden. Onder het motto “Livin’ la vida local” publiceert A.S.Adventure op zaterdag 20 juni een tête-bêche in het zomernummer van Het Nieuwsblad Magazine: 11 pagina’s vol inspirerende content, tips & tricks om een geweldige vakantie in eigen land door te brengen.

Tête-bêche

De 11 pagina’s zullen als magazine omgekeerd en achteraan Het Nieuwsblad Magazine gekoppeld worden. Op die manier versterken beide magazines elkaar. A.S.Adventure wil op avontuur en stapt graag van de platgetreden paden, terwijl Het Nieuwsblad Magazine wekelijks als lifestyle consumentengids optreedt.

In de tête-bêche worden de lezers van Het Nieuwsblad Magazine meegenomen in verschillende wandeltrips, logeerinitiatieven en dagtochten die A.S.Adventure vanuit haar expertise als avonturengids zal delen. Naast verschillende inspirerende verhalen koppelt A.S.Adventure ook hun productgamma hieraan. Naast dit printluik verschijnt er weldra ook een native dossier op alle nieuwssites van Mediahuis.

Blijf

Deze samenwerking kadert binnen ‘BLIJF’, het inspiratieplatform dat Mediahuis Brand Studio twee weken geleden lanceerde en dat een waaier aan creatieve formules op maat van commerciële partners omvat.

“Een boeiende samenwerking. We hebben deze special op heel korte tijd gerealiseerd met toch een fantastisch resultaat,” vertelt Greet Anthoni, media- en PR verantwoordelijke bij A.S.Adventure. Het is interessant om op deze manier onze beschikbare content een nog breder bereik te geven. En de toevoeging van het online dossier maakt het dan helemaal af. Livin’ la vida local.”

Thomas Buytaert, editorial manager bij Mediahuis Brand Studio, besluit: “Meerwaarde brengen voor onze lezers. Als je met die missie aan een native project begint, dan weet je het goed zit. En dat je voor een even efficiënte als prettige samenwerking staat. Met A.S.Adventure stonden alle neuzen meteen in dezelfde richting. Die gezamenlijke passie proef je op elke pagina van deze sterke bijlage.”

De volledige tête-bêche kan u bekijken op de website van Mediahuis.