AB en Recytyre roepen ouders op om banden te checken
De bandenspanning checken is kinderspel. Maar daarom hoeven de kinderen het toch niet per se zelf te doen? Deze nuchtere vaststelling was voor AB het uitgangspunt van de nieuwe campagne voor Recytyre. Recytyre organiseert en stuurt de milieuverantwoorde inzameling en recyclage van de afvalbanden in België. Kortere remafstand, minder risico op een klapband… Correct opgepompte banden zijn belangrijker voor de veiligheid dan velen beseffen. En wie met veilige banden rijdt, verbruikt ook minder brandstof: goed voor het milieu én de portemonnee. De site www.veiligeband.be vertelt er alles over.
In een serie online video’s en in radiospots geven kinderen er hun ouders stevig van langs. “Pa, hoe dat gij ooit uw rijbewijs gehaald hebt?” De campagne houdt volwassenen een spiegel voor. Kinderen geven pa en ma onder hun voeten, net zoals grote mensen dat gewoonlijk tegen hen doen. En of de kids gelijk hebben! Een knap vervolg op de babyvideo’s van begin dit jaar. Die waren goed voor een YouTube Ads Leaderboard Award (plaats 1 én 2) als best bekeken YouTube-video in het eerste trimester van 2017.
De campagne van AB voor Recytyre loopt nog een maand.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]