AB InBev perkt aantal mediabureaus in

AB InBev gaat de structuur haar mediataken veranderen. De brouwer is namelijk van plan om al het werk van haar mediabureaus samen te voegen in één of twee bureaus. Zo klinkt het bij onze collegas van Ad Age.
Momenteel heeft de brouwer 8 bureaus ingeschakeld over alle grote holdings in meer dan 50 landen. Ieder bureau wordt nu uitgenodigd op een pitch. Media Link wordt ingeschakeld als zoekconsulent voor de pitch, terwijl Media Path het auditing op zich zal nemen. Het proces gaat normaal gezien in april van start.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]