AB InBev perkt aantal mediabureaus in

AB InBev gaat de structuur haar mediataken veranderen. De brouwer is namelijk van plan om al het werk van haar mediabureaus samen te voegen in één of twee bureaus. Zo klinkt het bij onze collegas van Ad Age.
Momenteel heeft de brouwer 8 bureaus ingeschakeld over alle grote holdings in meer dan 50 landen. Ieder bureau wordt nu uitgenodigd op een pitch. Media Link wordt ingeschakeld als zoekconsulent voor de pitch, terwijl Media Path het auditing op zich zal nemen. Het proces gaat normaal gezien in april van start.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]