AB InBev gaat de structuur haar mediataken veranderen. De brouwer is namelijk van plan om al het werk van haar mediabureaus samen te voegen in één of twee bureaus. Zo klinkt het bij onze collegas van Ad Age.
Momenteel heeft de brouwer 8 bureaus ingeschakeld over alle grote holdings in meer dan 50 landen. Ieder bureau wordt nu uitgenodigd op een pitch. Media Link wordt ingeschakeld als zoekconsulent voor de pitch, terwijl Media Path het auditing op zich zal nemen. Het proces gaat normaal gezien in april van start.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]