AB schenkt Petrus-bier een zuur broertje

In januari trok brouwerij De Brabandere met zijn 'SourPower'-box, een box waarmee je de zure bieren van de brouwerij thuis naar eigen smaak kan brengen, naar de VS. Tijdens workshops bepaalden zij samen met reclamebureau AB zowel brand dna als brand essence. De krijtlijnen voor Petrus Aged Pale, Petrus Oud Bruin, Petrus Aged Red en Petrus 50/50 lagen meteen vast. Bovendien ontwikkelden de AB-designers een eigentijds ontwerp voor de verpakking van de flesjes, met als resultaat een mix tussen modern retro en hipster proof.
Na de succesvolle lancering in Amerika is nu ook de Europese markt aan de beurt. AB verzorgde de packaging en het folder/POS-materiaal. Omdat het belangrijk was om trouw te blijven aan de stevig ingeburgerde Petrus-look, werd het een spin-off van de Amerikaanse versies.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]